8. októbra 2012

Private

Od malička som túžila mať vlastnú izbu. Keď vyrastáte s dvoma súrodencami, môžete o tom však len snívať. A teraz, keď som v Trnave a mám celučičkú veľkú miestnosť sama pre seba, snažím sa to využiť a prispôsobiť si priestor čo najviac. Pár plagátov, obrazy, doplnky, svetielka, kvety,... a budem to stále stále vylepšovať, sľubujem :)

2 komentáre:

  1. Mám veľmi rada takéto príspevky, páči sa mi tvoj blog a followujem (Aneta Mišíková) :) Možno by si sa mohla pozrieť na ten môj? :)

    Chcela by som ťa upozorniť na giveaway na svojom blogu, kde môžeš vyhrať poukážku na 15 eur a objednať si čokoľvek z netu (ak má ten obchod zadarmo poštovné, ale takých je veľa :)) Prajem pekný deň :) http://secrets-of-wonderland.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, cením si to :) idem sa hneď zapojiť :p

      Odstrániť