11. októbra 2012

I´m just a dreamer

Včera večer som plná entuziazmu z toho, že dnes nemám školu vymýšľala, čo kreatívne by som zase urobila a zbadala som na poličke veľý zošit s pevnou väzbou, keď mi zrazu svitlo. Som si istá, že ho do školy nebudem potrebovať :D a tak ho aspoň lepšie využijem. Mal na sebe však nepekný, technicky poňatý vzor, niečo s CDčkami tuším. Rýchlo zmeniť. Zobrala som svoju obľúbenú lepiacu fóliu a skrášlila ho. Ceruzkou som nakreslila obrysy a obtiahla centrofixou veľké slovo "Dreams". Budem si doň písať všetky moje sny. Každý na jednu stranu. A keď sa mi niektorý z nich splní, nalepím si pod názov fotografiu, ktorá mi pripomenie ako som sa asi vtedy asi cítila. Myslím, že je to skvelá vec do budúcnosti. Raz budem ako babička sedieť niekde po jabloňou a spomínať na všetko pekné, čo som kedy zažila. Bude tam napríklad koncert mojej milovanej P!nk, Rock am Ring, festival ruží, San Francisco a jeho Six Sisters a asi tristo ďalších. Už len dúfať, že sa pomaličky bude zapĺňať. Máte aj vy niečo podobné?






Plus pridávam bonus. Perfektný giveaway nájdete TU ! Teda ak nemáte doma dosť svetrov :)

3 komentáre:

  1. Urobila si to veľmi pekne :)
    Nič podobné nemám, ale keby som mala, tak by som chcela, aby tam v budúcnosti pribudla fotka z koncertu/stretnutia skupiny Simple Plan a možno pár ďalších. Plus nejaké fotky z Kanady a Anglicka. Aspoňže môžem snívať :D
    Svetrov mám dosť. Prichádza čas, keď si v škole budú myslieť, že doma nič iné nemám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :) Tých cestovných snov je vždy najviac...hlavne prajem aby sa tie tvoje všetky splnili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway. Hraje sa o 600,- Kč voucher :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovedaťOdstrániť