9. septembra 2012

Road Trip

Ďumbier - ten veľký kopec, nie koreňová zelenina - to bol náš včerajší cieľ. Cieľ, ktorý nám počasie pekne skazilo. Šialene fúkalo, hmla bola hustá ako mlieko a teplomer ukazoval peknú guľatú nulu. Už dávno som nebola na turistike a preto som sa celkom tešila, čo ma cestou zo Srdiečka na Kosodrevinu síce mierne prešlo, no ďalej už náročnosť nebola vysoká a mne sa pri pohybe vyplavoval hormón šťastia. O to viac, že som bola s celkom vtipnou partiou chalanov :D A navyše... čo by som to bola za národovca keby som aspoň raz do roka nenavštívila naše Tatry od ktorými vlastne žijem? Zababušená som bola síce poriadne, no moje nohy, ktoré sa už tri mesiace intenzívnych prázdnin veľmi nepohli si to odniesli a dnes mi nadávajú. Nevadí, stálo to za to! PAC a PUSU



1 komentár:

  1. Ahoj, zvu tě ke mně na giveaway!
    http://ytinifni-infinity.blogspot.cz/2012/09/giveaway-earrings.html

    OdpovedaťOdstrániť