14. septembra 2012

Nameday Stuff

Meniny nejak nezvyknem oslavovať, lebo mi tento sviatok príde vskutku nepotrebný a dosť nezaujímavý, no vždy poteší, keď si ľudia na vás spomenú a zaželajú krásne veci...hlavne keď to myslia úprimne a neberú "všetko najlepšie" len ako frázu. :)

Tento krát sa mi pošťastili však aj nádherné dárečky, ktorými ma moji milovaní obdarili...

Snuggie deku som si priala už asi rok a konečne som ju dostala. Okrem toho, že je jemná ako z páperia, má krásny vzor nórskej hviezdy, takže už teraz sa teším ako sa do nej zachumlám pri vianočných rozprávkach.


Môj drahý mi podaroval prekrásnu slnečnicu, ktorá mi bude robiť radosť do posledného odpadnutého lupienka :*)


Celkom praktickým a pritom štýlovým darčekom je silikónový obal na mobil, ktorý som si objednávala z webstránky s-world. S týmto e-shopom som bola nadmieru spokojná - jednoduchá komunikácia, skvelá ponuka produktov (aspoň tých, ktoré som v tej chvíli potrebovala) a aj napriek tomu, že produkt nemali zrovna na sklade, prišiel mi domov skôr ako som čakala. A ten výber spomedzi krásnych vzorov bol naozaj ťažký.


Keďže milujem čaj, dostala som tri krabice toho najlepšieho - kamilka a med :p


...a samozrejme bonbóny od výmyslu sveta MŇAMKA! :)


Darček, ktorý som si neskromne darovala sama po celodennej práci bola taška na plece :)

1 komentár:

  1. Milá Marisso, gratuluju k meninám a musím říct, že jsi dostala moc krásný dárečky. Všechny od srdce. Kdybych dostávala tak krásný dárky, chtěla bych mít meniny každý den ;-).

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť