26. septembra 2012

Inšpirácie, inšpirácie

Ja som taký spokojný jedinec. Behám si kade tade, zbieram inšpirácie z každej smietky, ktorá sa mi pripletie do cesty a veľa premýšľam o tom, čo so svojou budúcnosťou. V škole som strávila zatiaľ len dva dni no už teraz ma pekne podpichla čosi robiť. Napísala som žiadosť o prácu do jedného prenádherného bratislavského inšpirujúceho hotela, ušila som si tašku z obyčajného trička, nakreslila spústu šiat a rozmýšľam ako rozbehnúť biznis vo výrobe hračiek pre našich domácich miláčikov. Do môjho bytu (tak ho volám, že  "môj", ale ani trochu nie je môj :D ) sa prisťahovali dve milé dievčence a tak sa už ani nesťažujem, že nebývam s chlapcami ako tomu bolo celý minulý rok. Sledujem ľudí na ulici, pozerám sa do slnka a myslím už len na to ako mi tu chýba môj drahý a šialená sestra s rodičmi.

Už dávno som plánovala zoznámiť vás s mojou veľkou veľkou inšpiráciou. Je to spojenie dvoch sestier pracujúcich pod hlavičkou A beautiful mess a jediné, čo vám poviem je, že je to proste nádhera. Neskutočné nápady zabalené v krásnom obale nájdete TU !!! Zapáčili sa recepty? DIY nápady? Móda? Fotografie? ...PAC a PUSU

2 komentáre:

  1. ach dúfam, že aj ja pochytám aspoň toľko akčnosti ako ty :D
    a blog samozrejme poznám, je skvelý

    OdpovedaťOdstrániť
  2. niekedy sa treba donútiť a basta :) keď človek chce, všetko sa dá :) ja sa to napríklad učím od svojej mladšej sestry...ale mojou slabou stránkou je zase trpezlivosť, prezrádzam :D

    OdpovedaťOdstrániť