27. augusta 2012

Prosím, prosím nech toto leto nikdy neskončí!

Och je mi naozaj skvele, užívam si horúce dni plnými dúškami a keď som sa dnes pozrela do kalendára, nechcelo sa mi veriť, že je tam už 27. august. Do začiatku školy je síce stále ešte takmer mesiac, no brala by som stále júl :D náročná? Možno. Predvčerom sme s priateľom boli na Muráni, kde sa konal už 20. ročník Rodea (čo je moja káva, keďže milujem kone) a bola to naozaj príjemná akcia s pravým americkým ukončením v podobe rodea na divokých býkoch... veľa nezdravého jedla, veľa koní a kovbojov, veľa country hudby, veľa slnka a hlavne veeeľmi veľa ľudí. Prežili sme a nakoniec sa nám skoro ušlo Playstation, ktoré sme v tombole nevyhrali naozaj tesne tesne. Budúci týždeň sa chystáme na minidovolenku na Palcmanskú Mašu a na to sa tiež neskonale teším :) zatiaľ PAC a PUSU


a niečo na kovbojskú nôtu... Johnny Cash - Cry Cry Cry

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára