3. augusta 2012

Ó vlasy!

Chcelo by to nový článok pred tým, ako svoje telo a dušu plne odovzdám šitiu, kreativite a hlavne móde, ktorá keď na mňa žmurkne, podlomia sa mi kolená.... Moje vlasy - dôležitá súčasť mňa, ktorú zbožňujem. Medzi známymi som notoricky známa ako "tá, čo má rada zmeny (ehm, hlavne na hlave)" a preto často dostávam otázky ako...Ahoj, ako sa máš? Aké máš teraz vlasy? :D a ja len s úsmevom odpovedám. Prešla som miernymi zmenami, no to, na čo teraz zbieram odvahu asi už moja babka nezvládne. A čo vy? Aké máte práve háro? ružové? zelené? krátke? dlhé? :) *plus prikladám fotografický materiál, aby ste vedeli, že nekecám :D

Oukey, najprv boli moje vlasy hnedé a dlhé asi tak po lopatky, no k tomu som žiadny schopný dokument nenašla, tak pokračujem... asi v druháku na strednej som si vlásky ostrihala a nafarbila na punkovo červenú, ktorú som asi rok formovala do ryšavo-blond...



Potom som sa zrejme tesne pred stužkovou rozhodla, že ryšavej bolo dosť (čo samozrejme nie je pravda, lebo ryšavej nikdy nie je dosť) a maturovať som išla ghoticky čierna.


Keď sa človeku stanú veci, ktoré spôsobia, že chce zo seba zmyť aj tú poslednú bunku starého života, chce to zmenu a ja som sa dala na niečo radikálnejšie a okrem tetovania som si vyholila zátylok... no a čo? :D


To boli moje škuty už pôvodnej farby, čo je nejaká orieškovo hnedá, ale mne to znova nedalo a išla som na ryšavú...len neviem, prečo sa ma všetci pýtali kvôli čomu som sa dala na blond... jo a teraz som červená a maxi krátka - alebo mini? :D tadaaaaa, zatiaľ koniec


Nemôžem si však odpustiť a prezradím vám moje nabližšie záludné plány, ktoré ale asi potrebujú viac času ako jednu návštevu kaderníčky... neprezraďte ma, platí?

2 komentáre:

  1. Aj ja mám celkom rada zmeny na vlasoch, ale iba čo sa týka strihania (melír nebol správna voľba :D) ... Aj tak ich nikdy nebudem mať také, aké chcem, ale máš môj obdiv :) Také zmeny! :D Tie čierne a ryšavé ti podľa mňa pristali ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, uvidíme ako budem pokračovať :)

    OdpovedaťOdstrániť