19. augusta 2012

DIY vol. 2

Po naozaj skvelom týždni plnom intenzívneho "prázdninovania" a užívania si kopy voľného času a príchodu celej mojej utešenej rodinky si znova sadám za notebook a prichádzam s pár DIY vecičkami.


1. NÁUŠKY - obyčajná zbytková (mimochodom aj veľmi pekná :D) stuha upravená do mašličky. Komponenty na náušnice som kúpila v super obchodíku, o ktorom napíšem určite niekedy v budúcnosti, no dajú sa kúpiť prakticky v ktoromkoľvek obchode s kreatívnymi potrebami.


2. NÁRAMOK - cez retiazku pretiahnutá stuha a krásna mašlička, toť vše :)


3. NÁUŠKY - ak máte nejaké zbytkové pierka, je to tá najlepšia vec čo sa vám môže stať. Dajú sa použiť takmer na čokoľvek a vyzerá to neskutočne dobre. Rovnaký počet pierok stačí jedoducho zlepiť a zafixovať dokopy. Ja som doma ešte našla kúsky labutienky a tú som tiež len prilepila na vrch náušníc, aby som skryla spoje pierok, ktoré nevyzerajú až tak dobre. Hroty vrchov pierok som spojila drôtikom a ten napojila znova na náušnicové komponenty.


4. PAPIEROVÉ KORÁLKY - tieto korálky som nevyrábala ja, takže sa nechcem chváliť cudzím perím. Vyrobila ich pre mňa jedna skvelá a hlavne šikovná kamarátka. Veľmi jednoduchý návod však nájdete  TU !


Ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek, keďže som fotila mobilom. Utešujem sa vetou "Lapšie ako nič" :D tak dúfam, že som znova aspoň trošku inšpirovala a najbližšie môžete čakať aj príspevok z Viedne, ktorá mi už po druhý krát  v živote vyrazila dych.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára