10. augusta 2012

DIY vol. 1

Konečne sa nazbieralo pár drobností, s ktorými sa chcem s vami podeliť. Jednoduché doplnky, ktoré si môžete vyrobiť za pár minút, ak nájdete niekde pod posteľou tie správne ingrediencie :)

1. FÚZIK - retiazka je z rozobratého opasku a na fúzika stačil kúsok koženky o rozmeroch 8cm x 2cm. Fixkou na textil si nakreslíte obrysy a jednoducho vystrihnete (pri tvrdšej koženke môžete použiť aj orezávatko). Okraje som posypala ešte trblitkami hnedej farby, aby to celkový výsledok trošku oživilo a zakrylo nedostatky :)
2. KRABIČKY - veľkosť si môžete zvoliť akúkoľvek podľa potreby. Výroba trvá asi tak 3 minúty a výsledok je naozaj milý. Môžete použiť len čisto farebný papier, no mne sa notový zdal v tej chvíli romantickejší. Ľahučký návod nájdete TU.
3. NÁRAMKY - maminka mala v šperkovnici dva staré náramky, ktoré už nevyzerali najlepšie, tak som vrchnú vrstvu (ktorá bola látková)skrátka stiahla, lepidlo zbrúsila jemným brúsnym papierom a náramkové torzá jednoducho obtočila farebným kordonetom. Samozrejme zvnútra je potrebné všetko pekne zafixovať lepidlom alebo lakom (ja som použila obyčajné disperzné lepidlo). Samotné náramky (čisto drevený základ náramku) ako polotovary sa dajú kúpiť aj v hocijakom obchode s výtvarnými a kreatívnymi potrebami.
4. LOVE - znova veľmi jednoduchý postup. Potrebujete ohybnejší drôtik, ktorý obtočíte tenšou vlnou, bavlnkami alebo kordonetom a ten potom poohýnate tak, aby vám vzniklo slovíčko. Retiazku som znova použila z opaska, ktorý som rozobrala na drobné :)

Dúfam, že ste sa aspoň trošku inšpirovali :) Good Luck!

1 komentár:

  1. tie krabičky si možno vyskúšam :) Ale bol to fakt dobrý nápad, urobiť ich z notového papiera ;)
    A len taká malá poznámka: Neviem, či to tak chceš mať, ale občas to môže odradiť ľudí od komentovania a väčšina blogov to nemá a síce, opísanie kódu z obrázka pri komentovaní. Ak to tak chceš mať, tak v pohode, len som chcela pomôcť :)

    OdpovedaťOdstrániť