31. augusta 2012

Deň neprečítaných kníh

Zbožňujem knihy. Ich vôňu, keď sú nové, šušťanie papiera pri prezeraní stránok, pískanie prstov na lesklom obale... Dnes je deň, kedy by sme si teoreticky mohli nájsť čas na tie knihy, na ktoré si už dlho brúsime zuby, no nepodarilo sa nám k nim dostať. Dnes majú prednosť tie, ktoré sú už sto rokov v polici so záložkou na 24. strane. Ja osobne som sa rozhodla zahryznúť do Big Fish a konečne sa dozvedieť, či ten skvelý film, ktorý som pár krát videla má identický koniec ako literárna predloha. A keď sme už pri tej rozprávkovoidnej téme, dostala som chuť aj na Rozprávky Barda Beedla. Je to uzučká kniha od autorky Harryho Pottera a toho som teda zhltla jedna radosť.



A keď sme už pri tej knižkovej téme, dúfam, že sa mi konečne podarí niekde dostať tri pokračovania bestselleru Diabol nosí Pradu od Lauren Weisberger a to v nejakom krásnom prevedení ako je napríklad toto klasické :)


A čo vy? Máte rozčítanú nejakú skvelú knihu? PAC a PUSU

1 komentár:

  1. Aj ja som včerajšok venovala čítaniu (a skúške, či dokážem nezapnúť počítač - podarilo sa! :D) :)Čítala som Trójsku masku od Davida Gibbinsa (mám rada knihy od tohto autora, ale táto bola trošku ťažšia na čítanie :D konečne som to dočítala :D) :)

    OdpovedaťOdstrániť