28. augusta 2012

Ach tá Viedeň, prekrásna Viedeň

Ako som už spomínala, prednedávnom som navštívila druhý krát to najkrajšie miesto na celej guľatej... Viedeň :) Našťastie nie je až tak ďaleko a už teraz sa teším kedy ju znova pôjdem obzrieť. Vskutku nie som klasický turista, ktorý naháňa základné historické pamiatky nakreslené v knihách a odporúčané v turistických príručkách, no tento krát som sa musela prispôsobiť trošku rodinke a ani zďaleka neľutujem. Super spoločnosť = super nálada a zážitky.

Boli sme na Stephansplatz s asi milión ďalšími návštevníkmi...


Prešli sme sa popred operu...


Preskákali schody Albertiny...


Obedovali sme na trávniku pred Hofburgom...


Ochkali a jajkali sme v záhradách Schonbrunnu...


Dali si cestou skvelý Starbucks...


...navštívili obrovskú ZOO, kde boli srandovné koaly, žirafy, tulene a pandy...


Plus bonusovka s úsmevom :)


...a prešli asi trilión kilometrov pešo, videli asi všetky kone sveta klopkajúce po horúcom asfalte, naučili sa používať GPS-ko, užili si veľkomestskú atmosféru, zistili ako funguje metro, nakúpili fúru drobností pre celú rodinu a to všetko za jeden jediný deň. Všetko sa sem nezmestí, no môžem vás uistiť, že Viedeň je jedno nádherné miesto.
P.S. aj zašité uličky majú niečo do seba...PAC a PUSU

Billy Joel - Vienna

Za fotky ďakujem googlu (keďže rodinné sú predsalen rodinné) a mojej šikovnej ségre...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára