13. júla 2012

DIY - stačí pridať...žehličku

Nažehľovanie. Už dávno som po tomto nápade poškuľovala, no až nedávno som sa rozhodla zrealizovať ho. Je to jedna skvelá skvelá vec. Dokonca som vychytala aj skvelú akciu na nažehľovacie papiere, čo vôbec nebolo na škodu veci, keďže ma jeden hárok vyšiel o približne 120% lacnejšie :D Trošku obmedzujúci je len fakt, že potrebujete zo zásady bielu alebo veľmi svetlú látku a najlepšie s vysokým obsahom bavlny. (Aj keď ja raz prisámvačku vyskúšam aj tmavú!) Postup práce je veľmi jednoduchý a ja som mala návod napríklad aj na obale samotného nažehľovacieho papiera, no skúmala som aj vody internetu a veľmi mi pomohla stránka, ktorú nájdete TU. Teraz stačí už len vytlačiť krásny obrázok - nazabudnite na jeho zrkadlový obraz!, uchmatnúť zo skrine prvé biele tričko a ísť maminke pomôcť žehliť. Trvá to len 3 minúty. Good Luck!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára