20. júna 2012

Konečne prázdniny!

Ešte neprešiel ani týždeň odkedy som spokojná odchádzala z poslednej skúšky môjho prvého ročníka na vysokej škole a už sa cítim ako uprostred leta. Dobre, možno je to trochu spôsobené aj tým, že teplomer ide roztrhnúť od tepla a tým, že som dnes vlastne prvý deň celý doma a neplánujem pohnúť ani prstom (tzv. pyžamkový deň). Konečne je čas aj na to objednať šijací stroj a tešiť sa naň. Prichádzam s pár typmi na skvelé knihy, ktoré sa mi dostali pod ruku a možno aj vám tak ako mne počas takýchto pyžamkových dní spríjemnia náladu :) čuspus jopki šup
1. Jeden deň/David Nicholls - skvele smutný román s dobre urobeným filmovým prevedením
2. Alžbeta, zvláštna žena/Egon Caesar Conte Corti - moja milovaná Sisi a jej biografia
3. Veľká ryba/Daniel Wallace - polorozprávka, poloromán + skvelý obal :)
4. Kniha o cintoríne/Samko Tále (výborná je audio kniha s Ľubošom Kostelným, odporúčam!)
5. Minule, keď som výnimočne fajčil/Remi Kloos, Pero le Kvet - neskutočný útok na bránicu v podobe pár riadkových poviedok začínajúcich rovnakou vetou a navyše má pokračovanie 
6. Eskorta/Michal Hvorecký - jedna z najlepších kníh, ktorú som čítala, s dosť šialeným príbehom
7. Mexická vlna/Maxim E. Matkin - aj keď som jeho knihy prečítala takmer všetky, táto má neskutočne krásne myšlienky 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára